niedziela, 10 stycznia 2016

Szczepić czy nie szczepić ? Dylemat nie tylko rodziców.


Szczepić czy nie szczepić ?



To pytanie zadaje sobie każdy rodzic. Również i ja mam ten sam dylemat przed każdą wizytą na szczepienie. Czy moje dziecko jest na pewno zdrowe, czy może rozwija się jakaś infekcja, która nie jest jeszcze widoczna gołym okiem. Przed podjęciem decyzji staram się zasięgnąć opinii zarówno przeciwników, jak i zwolenników szczepionek. Ci pierwsi twierdzą, że po szczepieniach mogą wystąpić powikłania zdrowotne u dzieci, a drudzy - że jest to skuteczny i sprawdzony już sposób na ochronę przed groźnymi chorobami. Pani doktor w poradni wyśmiała mnie w twarz,  słysząc moje obawy, mało tego stwierdziła, że dziecko można zaszczepić nawet z gorączką (chyba już do niej nie pójdę). Którzy mają rację? Postanowiłam zebrać wszystkie informacje i przyjrzeć się temu bardzo dokładnie.

 zapraszam do lektury obszerny artykuł na stronie bloga-

" Warto wiedzieć" 

 http://mamytomamy.blogspot.com/p/proba-2a.html



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz